۱۳۸۷ تیر ۵, چهارشنبه

ما به خدا ايمان داريم


درود!
من مريم آويو هستم. من تو ايران به دنيا اومدم. به هيچ چيز علاقه ندارم و به همه چيز هم علاقه نشون ميدم.
در مورد باورهام بخوام صحبت كنم بايد بگم كه : من قبول دارم كه خداوند متبارك، موجود (حاضر) و ناظر است، او واحد و يكتاست، او جسم ندارد و شباهتي هم به جسم ندارد. او مُقدم بر هر موجود قديمي در جهان است. عبادت موجودي به غير از او جايز نيست. او از نيت و افكار انسانها آگاه است. نبوّت حضرت موسي سرور ما حقيقت دارد. من باور دارم كه حضرت موسي به لحاظ نبوت از ديگر انبياي بني اسرائيل برتر است، توراي مقدس از آسمان ( ازجانب خداوند) وحي شده است تورا در هيچ زماني تغيير نيافته و نخواهد يافت. خداوند، شريران را مجازات خواهد كرد و پاداش و اجر نيكوكاران را خواهد پرداخت. ماشياح پادشاه (منجي جهان) خواهد آمد. مردگان در آينده زنده خواهند شد.
من گرايشات صهيونيستي دارم و به پيشرفت و آباداني اسرائيل فكر مي كنم. من به كابالا علاقه دارم و ... .

۷ نظر:

ناشناس گفت...

slaam maryamjan , jaleb bood

ناشناس گفت...

salam maryam jooonam.aliye ama kamelesh kon ke malomatemon ziyad beshe.ghorbone u.

ناشناس گفت...

برای شروع واقعا خوب بود :)

ناشناس گفت...

بله شما با همین پست اول نشان دادید که اصلا به وطن واقعی خود علاقه ای ندارید...یعنی اصلا وطنی ندارید.
شما با بروز عقاید صهیونیستی خود نشان داید که به زادگاه خود خیانت می ورزید در حالی که علاقه مند به کسانی هستی که سرزمین دیگران را دزدیده اند..
تو نمی توانی به خدای یکتا علاقه داشته باشی چون در غیر این صورت آنگاه نمی توانی به جنایات اسراییل در سرزمین فلسطینیان علاقه نشان دهی.

ناشناس گفت...

maryam jonam omidvaram hamishe movafagh bashi mosa yaro negahdaret.be harfaye in mosalmonaye kasif gosh nade

محمدرضا گفت...

سلام مریم جان . ممنون از مطلبت . می خواستم بدونم چطور میتونم علم کابالا
رو یاد بگیرم. لطفا برام Pm بذار :

spk2002_m@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام مریم من علیرضاهستم عقاید تو برای من قابل احترامه ولی بهت گوشزد
میکنم که اشتباه نکن،عیسی همان مسیح
موعوداست واگربه عیسی، فرزندخدامیگن
نه به این معنی است که خداوند فرزندی
زائیده یافرزندی اختیارکرده است.
خداوندبزرگترازان است که فرزندی اختیارکند،درموردعیسی مسیح بردن نام
فرزندخدا به معنی نزدیکترین کس به
خدامیباشدنه به معنی فرزند انسانی.
من بااحترامی که به دین یهودیت قائلم
ولی این موضوع راکه شما عیسی مسیح
رابه عنوان منجی قبول ندارید راکاملا
مردودمیدانم وبه این که عیسی مسیح
منجی بشریت است ایمان کامل دارم.